la meva presentadora


Get a Voki now!

entrada


Get a Voki now!

el cavall simpatic


Get a Voki now!

el meu viatge a Formentera

dun dia de istiu vaix anar a Formenter amb el meu pare
vam anar per tota l´illa de Formentera.
vam anari amb una barca petita que es deia ``el delfin verde´´
a jo m´agradava molt condullirla.
vaix anar 7 dies seguits a Formentera un dia a la platja
un alre a dar la volta a l`illa jo i el meu pare vam fer moltes fotos. i ens va agradar tant que i varem comprar uns regals per la familia.
duiem masa pasatrers a abort no cabien ni a estrivor o a la proa. es dir que no cabien en lloc i aixo va ser casi un dia
i jo i vaix cuan vulli.

el meu viatge a Barcelona

3 dies de ivern men vaix amar a Barcelona a vorer la meva germana Marina que estudia per ser veterinaria.
aquells 3 dies eren de vent i pluja.
i clar tots estavem romulls asta els genolls i erem
els meus 2 avis, la padrina de na Marina i la meva mama.
alla varem comprar regals per nadal i jo em vaix comprar u vestit lila llarc.
hem pareix que vam anar al ``corte ingles´´no estic molt segura pero em pareix que si.

els meus dies a can blai

men vaix anar a can blai una nit,
em vaix quedar 4 dies el 5 dia em vaix posar dolenta per aixo van ser 4 dies.
hem vet moltes coses vam anar a escalar abres i moltes mes coses.
vam anar amb un mini remolc i deixava que toces a terra i tot es rato ens davem culades, a jo em va deixar el cul vermell.
pero al final si que va ser divertit.
ja os contare altres viatjes meus. adeu neus

martes, 3 de marzo de 2009